Fredagens nyhedsbrev blev udsendt med et manglende link til tilmelding af morgenbrief hos Næstved Erhverv.

Det er hermed rettet.

Fortsat god dag 😊

Mød den nye kommunaldirektør

Mandag den 4. september kl. 07.00 - 08.30 i Arena Næstved får du mulighed for at møde Næstveds nye kommunaldirektør, Camilla Nowak Kirkedal, når hun gæster Morgenbrief, et arrangement præsenteret af Næstved Erhverv.

Camilla vil dele sine indtryk fra de første uger som kommunaldirektør, og kaste lys over sine mangeårige erfaring inden for erhvervsudvikling. Hendes resultater spænder bredt, herunder imponerende bedrifter inden for byudvikling og hendes bidrag til at sikre optimale rammevilkår for erhvervslivet.

Du kan tilmelde dig her.

Virksomhedscrawl 2023

Den 21. september 2023 inviterer vi dig til den traditionsrige virksomhedscrawl, hvor vi vil lægge vejen forbi tre yderst spændende virksomheder. Dette års udvalgte virksomheder inkluderer: That's Mine (Gelsted), Seesafe (Næstved) og BioKube (Tappernøje). Efter en dag fyldt med inspiration, vil vi afslutte med en fælles middag på Café Kyst på Enø.

Foruden den værdifulde inspiration, giver dagen også rig mulighed for gode dialoger og networking - enten i bussen, i pauserne eller over middagen.

Vi ser frem til en berigende dag, der skydes i gang kl. 14:00, når bussen afgår fra Arena Næstveds parkeringsplads.

Du kan tilmelde dig her.

Næstved Socialpris 2023

Torsdag den 14. september 2023 vil Socialprisen blive tildelt både en offentlig og en privat virksomhed, der har gjort en ekstraordinær indsats for en medarbejder, der står over for udfordringer med at træde ind på arbejdsmarkedet.

Dette år er der et særligt fokus på unge, der endnu ikke er inkluderet i arbejdsmarkedet.

Vi ser frem til at mødes i Ny Ridehus, Grønnegade, torsdag den 14. september 2023 kl. 15.30, hvor prisuddelingen finder sted.

Du kan tilmelde dig her.

Næstved Erhvervspris 2023

Onsdag den 4. oktober kl. 17.00 - 20.00 i Sydbank Arkaden vil vi, sammen med Sydbank, uddele den årlige Erhvervspris.

Som tidligere år vil prisen blive tildelt en virksomhed, der har udmærket sig inden for områder som udvikling, innovation, skabelse af nye arbejdspladser samt medarbejderudvikling.

Efter prisoverrækkelsen vil vi have fornøjelsen af Thomas Kongshøj, som vil fortælle om sit liv som Dakar Rally kører. I forbindelse med hans foredrag vil der være mulighed for at se noget af det udstyr, der anvendes under rallykørsel.

Aftenen afsluttes med en let servering, hvor der vil være rig mulighed for networking.

Arrangementet er gratis, og du kan tilmelde dig her.

På gensyn - vi glæder os til at møde jer!

Aktiviteter

Alle aktiviteter annonceres på hjemmesiden og her i vores nyhedsmails. Vi opfordrer til at sætte X i kalenderen allerede nu til følgende datoer:

Morgenbrief med Næstved Erhverv | Mandag 4. september 2023 - kl. 07:00 - 08:30
Erhvervslivet møder den nye kommunaldirektør, Camilla Nowak Kirkedal.

Social Pris 2023 | Torsdag 14. september 2023 - kl. 15:30 - 18:00
Igen i år sætter vi fokus på en offentlig og privat virksomhed, der har gjort en ganske særlig indsats for at hjælpe folk i arbejde. Det fejrer vi med en prisuddeling, hvor ledere og medarbejdere er inviteret.

Virksomhedscrawl 2023 | Torsdag 21. september 2023 - kl. 14:00 - 20:00
Er du virksomhedsleder - eller kommende virksomhedsleder, så inviterer vi til inspirerende virksomhedscrawl.

Erhvervspris 2023 | Onsdag 4. oktober 2023 - kl. 17:00 - 20:00
Hvert år hylder vi en lokal virksomhed, som bl.a. har udmærket sig inden for innovation, vækst, eksport, investering eller medarbejderudvikling. Erhvervsprisen går til en virksomhed i kommunen, som har performet flot på samtlige kriterier.
Læs mere og tilmeld dig her

Husk at holde øje med vores hjemmeside, da vi løbende opdaterer denne med årets arrangementer.