• Invitation til nytårskur
  • Et ønske om en glædelig jul og et godt nytår

Nytårskur

Tilmeld dig vores traditionsrige begivenhed ”Nytårskur”, som vi afholder den 24. januar 2024 i samarbejde med Næstved Erhverv.

Sådan forløber arrangementet:

• Året der gik, og året der kommer, ved Carsten Rasmussen, Borgmester
  • Næstved Erhvervsforening ved Helle Bjerregaard Andresen, Formand
  • Årets gang i Næstved Erhverv, ved Rasmus Holst-Sørensen, Næstved Erhverv
  • Kåring af Årets Iværksætter
  • Hvordan bygger man stærke teams? Oplæg ved Lars Jørgensen, tidligere landsholdsspiller og nuværende assisterende landstræner for håndboldkvinderne
  • Tid til at netværke

Vi skåler nytåret ind i et glas champagne, og netværker på tværs af brancher. Borgmester Carsten Rasmussen og vores egen formand Helle Andresen vil byde velkommen og fortælle om året der gik, om nye tiltag, arrangementer og begivenheder i 2024. Vi kårer årets iværksætter og har derefter gæstetaler Lars Jørgensen, tidligere landsholdsspiller og nuværende assisterende landstræner for håndboldkvinderne, på programmet. For hvordan opbygger man stærke teams?

Vil du med?
Hvis du ønsker at deltage i nytårskuren, så tilmeld dig her.
Du kan også læse mere og se det fulde program her.

Glædelig jul og godt nytår

Vi vil lige benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig glædelig jul, og takke for året, der er ved at rinde ud.
En stor tak til alle foreningens medlemmer, som løbende er med til at sætte Næstveds erhvervsliv på agendaen. Igennem året har vi haft fornøjelsen af at møde flere af jer, ved Næstved Erhvervsforenings arrangementer. Vi sætter stor pris på jeres aktive deltagelse.
Vi håber på at se så mange af jer som muligt til Nytårskuren den 24. januar 2024, så vi kan få ønsket hinanden et godt nytår og starte året med manér.

Husk løbende at tjekke vores aktiviteter på hjemmesiden, hvor du til næste år finder et bredt udvalg af spændende og lærerige arrangementer.

Vi glæder os til at se dig i 2024.

Helle Bjerregaard Andresen
Formand, Næstved Erhvervsforening