Som medlem af Næstved Erhvervsforening inviteres du hermed på virksomhedsbesøg hos Stål & Design.

Invitation til virksomhedsbesøg

Næstved Erhvervsforening aflægger Stål & Design et virksomhedsbesøg, mandag den 23. april 2018, kl. 16.30 - 18.30 på Smedevænget 18, 4700 Næstved.

Stål & Design A/S som er beliggende på Smedevænget 18 i Næstved er en af de få smedevirksomheder der er certificeret i EXC 4, hvilket er højeste sikkerhedsklasse, når der arbejdes med bygnings stål. Stål & Design A/S er den udførende leverandør når Camp Adventure Park ved Rønnede i 2018 opfører Sydsjællands nye vartegn, der bliver en oplevelse for alle med eventyrlyst i blodet. Vi skal høre om tilblivelsen af dette gigantiske nye varetegn. Det er Camp Adventure der er bygherre på projektet, og arkitekten er EFFEKT.

Program:
Velkomst ved Næstved Erhvervsforening
Camp Adventure tårnet – fra tegnebord til virkelighed v/dir. Bo Bendix Rasmussen, Stål & Design A/S
Rundvisning I produktionen
Netværk og afslutning

Tilmelding
Deltagelse er kun for medlemmer. Tilmelding på vores hjemmeside eller til sekretariatet på telefon 55 73 66 99.