Vi sender jer her borgmester Carsten Rasmussens invitation til orienteringsmøde for virksomheder i Næstved Erhvervsforening, tirsdag d. 5 februar 2019, kl. 17.00-18.30.

Invitation til orienteringsmøde fra borgmesteren

Din virksomhed inviteres til orienteringsmøde om det igang-satte arbejde om muligheden for byudviklingen på havnearealerne samt hvordan vi griber arbejdet an.

Vi vil også orientere om, hvordan vi tænker at inddrage borgere og virksomheder.

På mødet deltager styregruppen for projektet: borgmester Carsten Rasmussen, 1. viceborgmester Klaus Eusebius Jakobsen samt byrådsmedlem og havnebestyrelsesformand Kristian Skov-Andersen. Herudover deltager direktør Sven Koefoed-Hansen og centerchef Pernille Balslev-Erichsen.

Program for mødet:
• Velkomst v/Carsten Rasmussen
• Præsentation af projektet v/Sven Koefoed-Hansen
• Mulighed for at stille spørgsmål.

Mødet finder sted på:
Ressource City, Maglemølle 31, 4700 Næstved,
tirsdag d. 5. februar 17.00 – 18.30.

Der vil blive serveret en let anretning.
Af hensyn til bestilling af forplejning mm. vil vi bede dig om at sende en mail til: CPM@naestved.dk om deltagerantal fra din virksomhed.

Carsten Rasmussen Borgmester

Se hele invitationen her.