1. Kommende aktiviteter
2. Erhvervsprisen 2017
3. Formanden har ordet

Kommende aktiviteter

Copenhagen Phil med Michael Carøe!
Arena Næstved – Fredag den 9. juni 2017 kl. 19.30
Desværre måtte vi aflyse vores ”ledelseskursus” med Uffe Savery og Copenhagen Phils på Herlufsholm den 30. maj 2017. Men i dag har du chancen for en fantastisk oplevelse i Arena Næstved, når Copenhagen Phils 70 musikere strømmer til Næstved for at sprede musikalske glæder til både store og små. Med sig har de Michael Carøe, som syngende konferencier og hele 200 lokale korsangere.

Køb billet med det samme HER.

Virksomhedsbesøg på Kähler – oplev Kähler helt tæt på
Kähler – Tirsdag den 12. september 2017 kl. 16.00 – 18.00
Et spændende virksomhedsbesøg, hvor vi kommer tæt på historien om den gamle virksomhed der fik nyt blod.

Tilmeld dig allerede nu HER.

Stand-up med Martin Nørregaard – årets kæmpe grin, som vi skal opleve i fællesskab
Fredag den 13. oktober 2017 kl. 17.30 – 22.00
Vi starter på Café Grønnegade med en lækker netværksmiddag
Middag, vinmenu og show til en helt speciel pris på 400 kr. pr. deltager.
Vi har dog begrænset antal pladser – så det er først til mølle princippet.

Tilmeld dig HER.

Erhvervsprisen 2017

Næstved Erhvervsforening uddeler sammen med Sydbank årets erhvervspris blandt virksomheder i Næstved Kommune i september måned. I 2017 er det 26. gang vi skal uddele prisen og udvælgelses- komiteen er i gang med at finde den virksomhed, der i år skal modtage prisen.

Vi vil dog gerne opfordre medlemskredsen til at komme med forslag til emner, som I mener er værdige til at modtage årets erhvervspris. Du sender dit forslag og gerne med begrundelse til Torben Johansen, t2@t2-management.dk senest den 1. august 2017, hvorefter dit forslag kommer med i komiteens bedømmelse.

Der er dog faste kriterier som komiteen bedømmer ud fra. Det betyder dog ikke, at alle punkter skal være opfyldt, men det er de kriterier, der vægter tungest.

Virksomheden skal:

• have igangsat innovative tiltag m.h.t. produktudvikling eller udvikling af nye markeder.
  • have tilvejebragt nye arbejdspladser i lokalsamfundet
  • have igangsat eller øget eksportaktiviteter
  • have taget initiativer til efteruddannelse af medarbejdere
  • have gennemført betydende investeringer
  • have udvist ´CSR-adfærd´

Udvælgelseskomiteen består af:

• Jesper Lund Wimmer, områdedirektør Sydbank
  • Mads Fossing, advokat ADVODAN
  • Henriette Houmann-Hammer, advokat AdvoA
  • Torben Johansen, virksomhedskonsulent T2-Management

Formanden har ordet

Vi nærmer os hastigt juli måned som for de fleste betyder sommerferie, så hermed ønsket om en god sommer til alle medlemmer i Næstved Erhvervsforening.

I første halvår 2017 er der kommet flere nye medlemmer til – og endnu engang velkommen til jer alle.

Vi må dog også konstatere, at der er en del medlemmer, der er bagud med kontingent betalingen for 2017. Selvom vi har fået opdateret alle e-mailadresser, kan vi ikke udelukke, at der er kontingentopkrævninger, der er gået tabt. Såfremt Du/I ikke har modtaget kontingentopkrævning i år, så kontakt venligst sekretariatet for at få rettet jeres kontaktdata. Ellers vil vi i nær fremtid fremsende en venlig påmindelse om det forfaldne kontingent.

Rigtig mange medlemmer melder om travlhed og gang i ordrebøgerne, så vi glæder os over, at der er vind i sejlene og ser frem til et aktivt andet halvår med mange aktiviteter i Næstved Erhvervsforening.

GOD SOMMER!