1. Info omkring vores deltagelse på Folkemødet 2019 på Bornholm.
  2. Reminder på Virksomhedscrawl 2019.

Næstved Erhvervsforening og Aktionsgruppen Rute 54 deltager til Folkemødet 2019

Fra i morgen torsdag 13. juni til og med søndag 16. juni, afholdes Folkemødet 2019 på Bornholm.
Det bliver 4 dage med mere end 3.000 events, hvor flere af vores byrådspolitikere også har meldt deres ankomst.

Vi deltager selvfølgelig også, for at skabe dialog og sætte fokus på vores projekt - motorvej Næstved-Rønnede, Rute 54.
Vi starter med at deltage i debatten "Glem ikke infrastrukturplanen - vi sander til i trængsel", kl. 13.00 i G2.

Du finder yderligere information og Torbens videohilsen fra Allinge her.

Om Folkemødet

Folkemødet finder sted hvert år i uge 24 i Allinge på Bornholm.
Her samler Folkemødet mere end 100.000 mennesker i alle aldre, og hylder det danske demokrati og fællesskab.
Sidste år deltog 1.136 foreninger, virksomheder, interesseorganisationer og politiske partier.
Formålet med Folkemødet er helt enkelt, at styrke demokratiet og dialogen i Danmark. På Folkemødet får man skabt dialog mellem beslutningstagerne i erhvervslivet, interesseorganisationer og politikere fra Folketinget, EU, kommuner og regioner. Herudover giver man borgerne mulighed for at møde beslutningstagerne ansigt til ansigt.

Virksomhedscrawl 2019

Husk at tilmelde dig vores arrangement - Virksomhedscrawl 2019
Onsdag den 19. juni 2019, kl. 14.00 - 19.30.

Deltag, når Næstved Erhvervsforening afholder en inspirationstur, hvor vi besøger 3 virksomheder, der hver især har og har haft stor betydning for Næstved igennem rigtig mange år.
Det bliver nogle spændende timer, hvor Guldberg Busser kører os sikkert igennem kommunen, med rig mulighed for networking undervejs.

Virksomhederne vi besøger i år er:

Næstved Storcenter
Ardagh Glass
Menstrup Kro

Tilmelding

Arrangementet er gratis for medlemmer – ikke medlemmer betaler kr. 575,- (ved indmeldelse i Næstved Erhvervsforening modtages en kreditnota).
Maks. 50 personer kan deltage, så derfor er der tilmelding efter "først til mølle" princippet. Tilmeldingsfristen er torsdag 13. juni 2019.

Læs det fulde program - og tilmeld dig her.