I dette nyhedsbrev indbydes du til vores Virksomhedscrawl 2019 arrangement.
Et arrangement som primært er henvendt til dig, som er virksomhedsleder eller kommende virksomhedsleder.

Virksomhedscrawl 2019

Onsdag den 19. juni 2019, kl. 14.00 - 19.30.

Næstved Erhvervsforening inviterer til en inspirationstur for alle medlemsvirksomheder, hvor vi besøger 3 virksomheder, der hver især har og har haft stor betydning for Næstved igennem rigtig mange år.
Vi ser frem til nogle spændende timer, hvor Guldberg Busser kører os sikkert igennem kommunen, hvor der er tid til networking undervejs.

Du skal blot læne dig tilbage og forhåbentlig suge til dig med ny viden.

Virksomhederne vi besøger i år er:

Næstved Storcenter – hvad er fremtidsplanerne ?
Vi får blandt andet svar på dette, samt hvordan Næstved Storcenter gør i forhold til strategi, sociale platforme, trykte medier og lejere.
Ved Alida Christiansen, Director, Shoppingcenter Manager, Næstved Storcenter

Ardagh Glass – Ardagh Glass er en af verdens største og førende indenfor emballage glas.
Under besøget får vi mulighed for at se den store ovn som Ardagh fik bygget i 2017 og som nu kører på fuld tryk.
Ved Mads Elming, Sales & Marketing Director Nordic.

Menstrup Kro – Menstrup Kro er mere end bare kro og revy.
Lene Ulriksen vil fortælle om de første 6 år som kroejer og om de mange nye tiltag og ombygninger, der er i gang. Derudover vil skuespiller Jesper Søgaard fortælle om revyen, som slet ikke er så gammeldags, som det kan lyde. Den har, ligesom meget andet, reformeret sig for at følge med tiden, uden at være en pendant til tv og stand up.
Ved Lene Ulriksen, Direktør og skuespiller Jesper Søgaard.

Læs mere og se det fulde program her.

Tilmelding

Arrangementet er gratis for medlemmer – ikke medlemmer betaler kr. 575,- (ved indmeldelse i Næstved Erhvervsforening modtages kreditnota).
Maks. 50 personer kan deltage, så derfor er der tilmelding efter "først til mølle" princippet.

Tilmeldingsfristen er torsdag 13. juni 2019.

Tilmeld dig her.