Stormøde for bygge/anlæg

Stormøde for Bygge/Anlæg

Når vi den 30. oktober afholder det årlige ”Stormøde for Byggeanlæg” er det traditionen tro igen et samarbejde mellem Næstved Erhvervsforening, Næstved Erhverv og Næstved Kommune.

2020 bliver året, hvor der for alvor kommer gang i byggeriet af Femern-tunnelen, ligesom opførelsen af den nye Storstrømsbro allerede er i fuld gang.

Derfor har vores årlige stormøde for bygge/anlæg i år fokus på de to projekter, der i anlægsfasen vil sætte deres præg på den lokale bygge/anlægsbranche. Hovedentreprenørerne får i de kommende år brug for underleverandører inden for alt fra håndværk og byggepladsudstyr til vognmandskørsel og catering. De får ligeledes behov for meget dansk arbejdskraft.

Udover indsigt i, hvad de to byggerier indebærer, byder programmet på en briefing af borgmester Carsten Rasmussen om Næstved Kommunes anlægsbudget for 2020 og et oplæg af direktør i kommunen Sven Koefoed-Hansen om forestående bygge- og udviklingsprojekter.

Aftenens program er følgende:

16.30 - Velkomst v/ Torben Johansen (mødeleder), Formand for Næstved Erhvervsforening
16.35 - Næstved Kommunes anlægsbudget for 2020 v/ Carsten Rasmussen, Borgmester i Næstved Kommune
17.10 - Bygge- og udviklingsprojekter i Næstved Kommune v/ Sven Koefoed-Hansen, Direktør i Næstved Kommune
17.40 - Pause, Sandwiches og en forfriskning
18.00 - Status på byggeriet af Femern- tunnelen v/ Niels Erik Mortensen, Ansvarlig for tunnelportaler, ramper og landarbejde i Femern A/S
18.30 - Status på den nye Storstrømsbro v/ Niels Gottlieb, Projektchef i Vejdirektoratet
19.00 Afrunding

Der vil være mulighed for spørgsmål og diskussion med oplægsholderne, og arrangørerne er vært for en sandwich og forfriskning.
Vi glæder os til at byde velkommen til et par spændende timer.

Se invitationen som pdf her

Tilmelding

Stormødet holdes onsdag den 30. oktober 2019, kl. 16.30-19.00, og finder sted hos VUC Storstrøm, Teatergade 23, 4700 Næstved.
Deltagelse er gratis, og du tilmelder dig her.