Virksomhedsbesøg hos Scanseason

Endnu et af de spændende virskomhedsbesøg planlagt af Næstved Erhvervsforening.

Onsdag den 22. maj 2019 kl. 17.00 - 19.00 besøger vi Scanseason.

Scanseason byder velkommen og vil på dagen fortælle om deres 3 virksomheder de har i folden:

• Scanseason A/S
    Scanseason er en handels- og grossistvirksomhed med fokus på NON-food varer inden for Højtid og Fest. Størsteparten af varerne importeres fra Østen, og afsættes til Dansk Dagligvarehandel, webshops, byggemarkeder, festbutikker mv. Dernæst eksporteres til Norge, Sverige og Tyskland. Grafikere med et kommercielt flair, nysgerrige og forhandlingsstærke indkøbere, og ikke mindst et dedikeret og serviceminded salgsteam, gør Scanseason i stand til at tilbyde varer og løsninger i god kvalitet og til en fornuftig pris.     Hos Scanseason har vi fokus på kundetilfredshed, troværdighed, samarbejde og fleksibilitet.

• DP Danmark ApS
    DP Danmark har lige siden grundlæggelsen i 1940 omfattet et bredt udvalg af emballage til detailhandlen . Det er sortimenter som gaveæsker, poser, økonomruller til indpakning, gavebånd. Alt hvad der anvendes i detailhandlen til at pakke gaver og pakker ind.
    DP Danmark vil gerne være med til at værne om miljøet og derfor er sidste skud på stammen plastikposer produceret af sukkerrør, hvilket er et CO2 neutralt produkt som ved forbrænding kun afgiver damp og vand.

• Holder 100 ApS
    Holder 100 er din digitale partner. Vores kernekompetence er digital forretningsudvikling og har kompetencerne til at gøre strategierne ud i virkeligheden. Det betyder vi prioriterer projekter og kunder, hvor digitalisering er i fokus. For at understøtte denne vision har vi udviklet podcasten "Bag lukkede døre" og du kan få gratis adgang til den viden, som skaber Holder 100

Efter præsentation og rundvisning, vil der være spisning, og formand Torben Johansen har et indlæg fra foreningen.

Har du spørgsmål indtil da, er du velkommen til at kontakte sekretariatet på telefon 55 73 66 99.

Sidste frist for tilmelding er 20. maj 2019 kl. 10.00, og der er plads til 30 personer til dette arrangement.
Tilmelding er derfor efter "først til mølle" princippet.

Indtast venligst firma