Vi savner alle et åbent Næstved hvor butikker og liberalt erhverv med flere kan komme i gang igen med liv og aktivitet i såvel kommunens byer og butikscentre. Derfor har vi netop indgået et vigtigt samarbejde med Næstved Kommune, Fritidsudvalget i Næstved Kommune, Næstved Storcenter, Cityforeningen Næstved og Frivilligcenter Næstved om at bremse smitteudviklingen i Næstved Kommune.

Næstved Kommune – Farvel til Covid-19

I Næstved står vi sammen og ovennævnte kampagne skal motivere os alle til at lade os teste regelmæssigt, så vi kan bremse smitteudviklingen og sikre den hurtigst mulige genåbning af kommunens butikker, centre, erhverv, uddannelser, foreninger og kulturliv.

Parterne i denne kampagne har indenfor et døgn fået igangsat kampagnen og Næstved Storcenter har bidraget med budskabet og det grafiske design på kampagnen, som vil få intens eksponering på alle involverede parters platforme i de næstkommende uger.

Tallene i dag viser nemlig, at Næstved Kommune ligger på en 17. plads i Danmark med flest smittede indbyggere pr. 100.000. I alt 107 blevet smittet indenfor den seneste uge.

At få bremset smitteudviklingen har blandt meget andet en afgørende betydning for, hvornår vi i kan lukke Næstved helt op igen og byde kunder og gæster velkommen igen. Vi håber derfor, at I vil bakke op om kampagnen, brede budskabet og lade jer teste regelmæssigt.