1. Reminder til Generalforsamling 2022
  2. Virksomhedsbesøg hos Clean Resources
  3. Kalender med aktiviteter

Har du husket at tilmelde dig generalforsamlingen?

Generalforsamlingen foregår Onsdag den 30. marts 2022 kl. 16.00, i Arena Næsted, Ved Stadion 11, 4700 Næstved.

Ragn-Sells inspirerer til grøn omstilling
I år vil adm. direktør Massimo Forti fra Ragn-Sells A/S afholde et spændende indlæg om udfordringerne ved grøn omstilling og den bæredygtige virksomhedsdrift.

Rang-Sells indsamler, sorterer og behandler affald til genanvendelse og genbrug. De håndterer årligt ca. 400.000 tons affald i hele landet, som behandles og sendes videre som råvarer til genvindingsindustrien eller til energiproduktion. Faktisk omdannes ca. 100.000 tons organisk affald til nye ressourcer hos energiselskaber.

Efter generalforsamling og indlæg er Næstved Erhvervsforening vært ved et let traktement.

Tilmeld dig generalforsamlingen
Tilmelding skal ske senest tirsdag den 22. marts 2022.
Deltagelse i generalforsamlingen er gratis, men der opkræves et' no show ' gebyr på kr. 200,- hvis man er tilmeldt traktementet og udebliver.

Du tilmelder dig her

Har du spørgsmål?
Spørgsmål kan rettes til sekretariatet på telefon 81 44 22 13 eller på mail ne@naestvederhvervsforening.dk.

Virksomhedsbesøg hos Clean Resources

Torsdag den 7. april 2022, kl. 17.00 - 19.00 besøger vi Clean Resources i Fuglebjerg.

Clean Resources inviterer Næstved Erhvervsforenings medlemmer til rundvisning, foredrag og sandwich, hvor vi skal høre om genanvendelse, og hvor vigtige de miljørigtige beslutninger bliver for os fremadrettet.

Vi håber på stort fremmøde, så vi kan få nogle hyggelige timer sammen.

Tilmelding efter "først til mølle" princippet, og sidste frist for tilmelding er torsdag den 31. marts 2022.

Det sker: Torsdag den 7. april 2022, kl. 17.00 – 19.00.
Sted: Clean Resources, Sandvedvej 59B, 4250 Fuglebjerg.

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her.

Aktiviteter 2022

Her kan du se nogle af de kommende arrangementer i Næstved Erhvervsforening:

Generalforsamling | 30. marts 2022 - kl. 16:00 - 20:00
Deltag til Næstved Erhvervsforening til ordinær generalforsamling. Efter selve generalforsamlingen vil der være et spændende indlæg.

Virksomhedsbesøg | 7. april 2022 - kl. 17:00 - 19:00
Deltag når vi tager på virksomhedsbesøg hos Clean Resources ApS, Fuglebjerg.

Nytårskur/forårskur i Ny Ridehus | 20. april 2022 - kl. 15:00 – 18:00
Næstved Erhverv og Næstved Erhvervsforening har udskudt Nytårskuren til Forårskur, hvor vi sætter fokus på kvinder i ledelse og bestyrelser med 2 gode indlægsholdere. Årets iværksætter pris uddeles i forbindelse med Forårskuren.

Besøg på Storstrømsbroen | 18. maj 2022 - kl. 13:00
Næstved Erhvervsforening inviterer til besøg på byggeriet af Storstrømsbroen og oplevelsescenteret. Der vil blive arrangeret bustransport. Der kommer mere information, når detaljerne er på plads.
Læs mere og tilmeld dig her

Husk at holde øje med vores hjemmeside, da vi løbende opdaterer denne med årets arrangementer.