Persondatapolitik
Her kan du læse, hvordan vi behandler og beskytter dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning.
1. Indledning
Her kan læses vores politik for behandling af personoplysninger. Når du er på vores hjemmeside og/eller tilmelder dig vores nyhedstjeneste vil dine persondata behandles i overensstemmelse denne politik. På vores hjemmeside er vores cookiepolitik ligeledes gældende.
Vi er naturligvis klar over, at disse persondata skal behandles med omhu og vi skal beskytte disse oplysninger. Vi er dataansvarlige efter persondatalovgivningen.
Vores kontaktoplysninger er:
Næstved Erhvervsforening
Farimagsvej 65 st.
4700 Næstved
Tlf.: +45 81 44 22 13
E-mail: ne@naestvederhvervsforening.dk
CVR. 32 62 72 42
2. Indsamling af dine personoplysninger
Vi indsamler data som er nødvendige til brug for vores hjemmeside og/eller nyhedstjeneste, så vi har mulighed for at kunne sende dig relevant information. For at kunne det giver du os en række informationer og data.
Når du tilmelder dig vores nyhedstjeneste afgiver du navn og e-mail adresse og eventuelt firmaoplysninger.
3. Hvilke oplysninger indsamles?
Når du besøger vores hjemmeside, afsætter du et elektronisk ”fodspor”, hvor vi kan se hvilke sider du har kigget på og tidspunktet, vi kan se hvilken browser du anvender og din aktuelle IP-adresse. Disse oplysninger indsamles via cookies, du kan se en beskrivelse af disse cookies på vores hjemmeside samt hvordan du eventuelt kan slå denne dataindsamling fra.
Når du tilmelder dig vores nyhedstjeneste afgiver du navn og e-mail adresse og eventuelt firmaoplysninger.
4. Formålet med indsamlingen og opbevaringsperiode
Vi indsamler og opbevarer dine data for at kunne tilsende dig relevant information, det kan f.eks. være nyhedsbreve, pressemeddelelser eller invitationer til messer. Dine data opbevares alene til dette formål, hvorfor det ikke giver mening at opbevare dem længere, hvis du framelder dig nyhedstjenesten.
Ved framelding vil dine data blive slettet indenfor 1 måned.
5. Videregivelse af dine personoplysninger
De persondata, som du har givet os, sælges eller videregives ikke til andre med mindre det er bestemt ved lov eller dom, f.eks. som led i indberetning til en myndighed.
6. Brug af databehandlere
Dine persondata kan overlades til databehandlere, som vi samarbejder med. Disse databehandlere arbejder således efter instruks og aftale med os efter retningslinjerne i denne politik. Der foreligger skriftlig aftale med vores databehandlere, hvor de er forpligtede lige som vi selv er til at udvise omhu og beskyttelse med udleverede persondata.
7. Sikkerhed omkring dine personoplysninger
Vi har lavet en række interne instrukser og sikkerhedsforanstaltninger med det formål at begrænse risikoen for at persondata falder i de forkerte hænder. Det er f.eks. brug af password og begrænsning af, hvem der har adgang til persondata. Vores it-installation er beskyttet af antivirus-software og firewalls.
8. Ret til indsigt i dine personoplysninger, mulighed for sletning og klageadgang
Du har ret til på et hvilket som helst tidspunkt at få oplyst, hvilke data af dine, vi opbevarer, og hvad vi bruger dem til. Er der fejl i dine data hos os, er du ligeledes berettiget til når som helst at få dette rettet. Ligeledes er du til enhver tid berettiget til at få dine data slettet.
Du kan altid bruge kontakte os, hvis du vil have oplysninger om hvilke data vi opbevarer, eller du har ønsker om korrektion eller sletning.
BLIV KLOGERE
Deltag i vores arrangementer og oplev, hvordan nye forbindelser kan åbne døre
Vores arrangementer tiltrækker altid erhvervsdrivende på tværs af forskellige brancher, hvilket skaber ideelle rammer for netværk og samarbejde.