Ny hjemmeside til erhvervsaffald

Næstved Kommune, Team Affald har bedt os om hjælp til at teste den nye hjemmeside for erhvervsaffald, hvilket giver os mulighed for at  yde hjælp til selvhjælp.
Vi vil derfor opfordre alle til at deltage i nedenstående.

Torben Johansen / formand
Næstved Erhvervsforening

Vi har brug for din hjælp
Team Affald i Næstved Kommune lancerer til januar en ny hjemmeside for erhvervsaffald, som skal rådgive og guide lokale virksomheder indenfor affaldsområdet.

Vi har under udviklingen af hjemmesiden haft stor fokus på at skabe en side, hvor det er nemt for virksomheder at finde de relevante informationer om erhvervsaffald. Vi er næsten nået i mål med hjemmesiden men vi brug for din hjælp til at gøre projektet færdigt.

Fra fredag den 2. december til fredag den 30. december inviterer vi dig og din virksomhed til at teste vores nye hjemmeside http://responsive.naestved-affald.dk/erhverv og komme med kommentarer og inputs. Vores ønske med testen er, at skabe en hjemmeside som er brugervenlig, og testet af de virksomheder, der efterfølgende skal bruge siden i deres daglige arbejde. Siden fungerer derfor også til både smartphones og tablets.

Alle rettelser og kommentarer skal sendes til Kamilla Karberg i Team Affald på e-mail kalyk@naestved.dk inden 30. december 2016.

Vi håber at du og din virksomhed har lyst til at deltage, og ser frem til at høre nærmere fra dig.

Team Affald, Næstved Kommune

Kamilla Lykke Karberg