Log ind
IKKE ENDELIG DATO - Erhvervsprisen 2024

Næstved Erhvervspris 2024

Vi har fornøjelsen af at invitere dig – og gerne en ledsager eller kollega – til overrækkelsen af Næstved Erhvervspris 2024.

Hvert år hylder vi en lokal virksomhed, som bl.a. har udmærket sig inden for innovation, vækst, eksport, investering eller medarbejderudvikling.
Erhvervsprisen går til en virksomhed i kommunen, som har performet flot på samtlige kriterier.

Dato og det endelige program vil blive oplyst her på siden.

Tid og sted

Den endelige dato for Erhvervsprisen 2024 er ikke fastlagt.

Programmet for Erhvervsprisen 2024 er endnu ikke fastlagt.

Om Erhvervsprisen

Det daværende Næstved Erhvervsråd introducerede Næstved Erhvervspris i forbindelse med Rådets 50-års jubilæum i 1991.

Efter sammenslutningen af de tidligere 5 erhvervsforeninger i kommunen, besluttede Næstved Erhvervsforening at etablere en erhvervspris for hele den nye Næstved Kommune. Prisen blev uddelt for første gang i 2015.

Med prisen ønsker erhvervsforeningen at hædre en lokal virksomhed, som har udmærket sig indenfor fx innovation, vækst, eksport, investering eller medarbejderudvikling. Vinderen udpeges af Næstved Erhvervsforening og Sydbank.

Tilmelding

Det er gratis at deltage i arrangementet, og link til tilmelding kommer snarest.