Log ind
Virksomhedsbesøg hos Novenco

Næstved Erhvervsforening inviterer til virksomhedsbesøg hos Novenco Building & Industry, som står for udvikling og produktion af de mest energieffektive ventilatorer.

Næstved Erhvervsforening inviterer på virksomhedsbesøg hos Novenco, som i efteråret flyttede ind i deres nybyggede, klimavenlige og topmoderne domicil i Øverup erhvervsområde.

Temaet for dagen er ESG og energioptimering, som Novenco implementerer i deres arbejde med udvikling og produktion af de energieffektive ventilatorer.

Foruden oplæg fra henholdsvis Lars Knaack og Anders Thorsted, får vi også en rundvisning i deres helt nye produktionsfaciliteter.

Tid og sted

Arrangementet afholdes onsdag 15. maj 2024, kl. 16.00 - 19.30 og finder sted i NOVENCO Building & Industrys nye lokaler på Øverup Erhvervsvej 50-52, 4700 Næstved.

Kl. 16.00
Velkomst – Helle Andresen, Formand Næstved Erhvervsforening og Lars Knaack, CEO, NOVENCO Building & Industry

Kl. 16.15
Vi flytter luft for en grønnere og sikrere verden – Lars Knaack, CEO

Kl. 16.45
Smartere og mere effektiv produktion til verdens mest energieffektive ventilator – Anders Thorsted, Production & Supply Chain

Kl. 17.15

Kl. 17.30
Rundvisning i produktionen – Anders Thorsted, Production & Supply Chain

Kl. 18.30
Vi spiser tapas

Kl. 19.30
Tak for i dag

Det er gratis at deltage i arrangementet, og der er sidste frist for tilmelding den 8. maj.

Vi glæder os til at se dig!