Log ind
Socialpris 2024

Sociapris 2024

Uddelingen af Social Prisen 2024 foregår i samarbejde med Næstved Kommune.

Igen i år sætter vi fokus på en offentlig og privat virksomhed, der har gjort en ganske særlig indsats for at hjælpe folk i arbejde. Det fejrer vi med en prisuddeling, hvor ledere og medarbejdere er inviteret.

Årets tema er tiltrækning og fastholdelse af medarbejdere over 50 år, og vi glæder os til at dele inspiration og gode eksempler på, hvordan vores arbejdspladser er attraktive.

Arrangementet afholdes i samarbejde med Næstved Kommune den 24. oktober.

Vi ser frem til at fejre de gode initiativer sammen!

Tid og sted

Uddelingen af Næstved Social Pris 2024 afholdes torsdag 24. oktober 2024, kl. 16.00 - 18.30. Arrangementet bliver afholdt i Ny Ridehus, Grønnegade 10, 4700 Næstved.

16.00-16.30: Ankomst, let anretning og musik ved FRIRUM

16.30: Velkomst v/ Borgmester Carsten Rasmussen og Arbejdsmarkedschef, Torben Bahn Petersen

16.40: Talks v/ sidste års prismodtager, Dennis Wolthers fra Bauhaus og tovholder for Virksomhedsgruppen i Senior Erhverv Sydsjælland, Tina Amado v/ Forkvinde for Beskæftigelses– og Rekrutterings-udvalget, Charlotte Roest

16.50: Oplæg ved Mona Larsen, VIVE

17.25: Musisk indslag: FRIRUM Præsentation af årets priser ved kunstner Claus Michael Pedersen

17.50: Prisuddeling ved juryen Overrækkelse af diplomer til alle indstillede virksomheder

18.15-18.30: Tak for i dag

Arrangementet er gratis for medlemmer – ikke medlemmer betaler kr. 575,- (ved indmeldelse i Næstved Erhvervsforening modtages kreditnota).