Log ind
Politisk dialogmøde

Næstved Erhvervsforening inviterer vi til Politisk dialogmøde i Ny Ridehus om infrastruktur og den kommende sjællandske tværmotorvej.

Næstved Erhvervsforening afholder Politisk dialogmøde om infrastruktur og den kommende sjællandske tværmotorvej.

Vi kan allerede nu afsløre at Morten Dalin, Minister for byer og landdistrikter, er en af talerne. Herudover vil vi sammensætte et panel af politikere og interessenter til at deltage i debatten.

Chefredaktør på Sjællandske Nyheder Carsten Lysdal, vil styre os igennem dagens program.

Kom og deltag i debatten, hvor alle er velkommen!

Aftenens program

Dørene åbnes kl. 15.30, hvorefter det er muligt at finde sig en plads i salen.

Kl. 16.00 starter debatten.

Hvor og hvornår?

Datoen er ved at komme på plads, men vi ved at arrangementet bliver kl. 16.00 - 18.00.
Ny Ridehus, Grønnegade Kaserne, Grønnegade 10, Næstved.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatet på telefon 81 44 22 13.
Tilmelding er efter "først til mølle" princippet.